Kids and mobility

Neem gerust contact op!

Hieronder kunt u veel informatie vinden over uw aankoop. Klik op het onderwerp voor een uitgebreide uitleg. Geeft de uitleg geen antwoord op uw vraag? Wij staan u graag te woord! Neem gerust contact op via de telefoon of e-mail.

U kunt ook met ons chatten!

Wij bieden ook de mogelijkheid om met ons te chatten. Zo kunnen wij u nog sneller te woord staan. Bij vragen, neem gerust contact op via onderstaande chat knop.

Service & onderhoud

Wij adviseren uw (elektrische) fiets of fietskar goed te onderhouden. Dit verkleint de kans op schade. Zo gaat u altijd veilig op pad. Wij bieden diverse servicebeurten en onderhoud mogelijkheden.

Wanneer uw fiets goed onderhouden wordt heeft u er het langste profijt van. Wij adviseren een eerste servicebeurt tussen de 3 en 5 maanden na ontvangst van uw fiets. Gemiddeld wordt in die periode de eerste 500 km van de fiets afgelegd. Wij adviseren een servicebeurt nadat u één van de twee mijlpalen als eerste heeft bereikt.

Na de eerste servicebeurt adviseren wij u om jaarlijks een onderhoudsbeurt uit te laten voeren. Alle onderdelen worden tijdens deze onderhoudsbeurt nagelopen en indien nodig af- en/of bijgesteld. Dit verbetert de levensduur van uw fiets. 

Garantie

Indien u zich beroept op de garantie van product vragen wij u het volgende te doen. Stuur ons een duidelijke omschrijving van het garantiegeval. Denk hierbij aan informatie over het product en een duidelijke omschrijving van het defect en hoe dit tot stand is gekomen. Stuur ons daarnaast een foto van het defect als dit van toepassing is. Zo kunnen wij de situatie beter beoordelen. Geef daarbij ook aan of uw fiets al een onderhoudsbeurt heeft gehad of niet. Op die manier kunnen wij u het beste helpen met uw garantieaanvraag.

Er zijn diverse uitzonderingen op de garantie. Het gaat hierbij om de volgende situaties of onderdelen:

> Waterschade aan de accu, display of de motor van de fiets;

> Schade aan onderdelen die daarvoor gevoelig zijn (banden, fietsketting, remblokken, etc.);

> Val- en stootschade.

Bestellen & betalen

Het plaatsen van een bestelling is heel eenvoudig. Hieronder vindt u de vijf stappen waarmee u een bestelling kunt plaatsen:

  1. Klik op het product dat u wilt hebben;
  2. Kies uw framemaat en/of kleur;
  3. Kies optioneel een extra accessoire;
  4. Vul uw gegevens in en kies de verzendwijze;
  5. Bevestig/betaal uw bestelling.

Uw bestelling is gedaan, wij gaan direct voor u aan de slag!

Wij verzenden al onze producten naar het door u gewenste adres. E-bikes, bakfietsen en tandums worden door onze specialisten gratis gemonteerd en bij u thuis afgeleverd. 

Retourneren & ruilen

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kidsandmobility.nl.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Wilt u het product graag ruilen? Dit is mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Onze contactgegevens vindt u bovenaan deze pagina.

Nieuwsbrief

Ontvang nieuws, tips en de laatste deals!

Volg ons

Bel gerust voor advies

Betaal veilig met

Service
Fiets categorieën
Fietsaccessoires
Merken fietskarren
Merken e-bikes
Kids & mobility
WhatsApp chat